dimecres, 8 de febrer del 2012

OFERTA LABORAL : Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI)

vehicles del pla de vigilancia


Del 6 al 17 de febrer s'obre convocatòria per a la contractació de 194 places d'informadors/es forestals per a la campanya d'estiu 2012 

Les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) conjuntament amb la Diputació de Barcelona i els Ajuntaments, desenvolupen des de fa uns quants anys el Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI) de les comarques de Barcelona.

Què és el Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI)?

El Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI) de la província de Barcelona és el conjunt d'accions informatives, dissuasòries i d'anticipació, dirigides a evitar l'inici dels incendis forestals.


El Pla s'estructura en zones de vigilància. Cada zona disposa d'un centre de comunicacions, on hi ha un/a operador/a i un/a enginyer/a de zona. L'operador/a està permanentment en contacte amb les diferents unitats mòbils de vigilància, que són la cel.lula operativa bàsica del pla.
El Pla el redacten i executen coordinadament els Ajuntaments, les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) i la Diputació de Barcelona i es desenvolupa de forma coordinada amb el serveis d'extinció d'incendis i serveis forestals de la Generalitat de Catalunya.


Requisits per poder participar al procés de selecció
  • Haver complert divuit anys
  • Estar en possessió del títol de l’Ensenyament Secundari Obligatori o de Graduat Escolar o equivalent (els/les aspirants estrangers/es han d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria).
  • Estar en possessió del carnet de conduir B1, amb una antiguitat mínima de dos anys, i que sigui vigent.
  • No tenir cap alteració física o psíquica coneguda que pugui suposar un risc per a vostè o terceres persones per al desenvolupament de la feina de la qual ha estat informat: treball en exterior a temperatures que poden ser extremes, trasllats i conducció de vehicles per pistes forestals i ocasionalment treballs amb moderada càrrega física. (Recomanem consultar al vostre metge si teniu qualsevol dubte).
  • Català i castellà a nivell oral i escrit.
  • La sol·licitud haurà de presentar-se degudament signada i segellada per l’ADF i per l’Ajuntament del municipi sol·licitat en primera opció.
  • Obtenir una puntuació total en mèrits igual o superior a 1,2 punts (consultar Annex 1 per veure barems establerts)
  • Possibilitat d’incorporació immediata
  • Possibilitat de desplaçar-se al lloc de treball (punt d’inici de servei) amb mitjans propis.
 
Calendari procés de selecció i inici projecte
  • PERÍODE DE SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ: Del 6 al 17 de febrer
  • ÚLTIM DIA DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: 17 de febrer
  • LLISTAT ADMESOS I EXCLOSOS: A partir del 5 de març
  • PROVES DE SELECCIÓ: 12, 13, 14, 15 i 16 de març
  • PRIMERA CONVOCATÒRIA VERIFICACIÓ MÈRITS: 10,11 i 12 d’abril
  • SEGONA CONVOCATÒRIA VERIFICACIÓ MÈRITS: 19 d'abril
  • RESULTATS PROVISIONALS DE LA SELECCIÓ: A partir del 2 de maig
  • RESULTATS DEFINITIUS DE LA SELECCIÓ: A partir del 16 de maig
  • FORMACIÓ ON-LINE: Del 16 maig a 1 de juny
  • FORMACIÓ PRESENCIAL: Del 8 al 13 de juny
  • INICI DE CAMPANYA: 14 de juny

Municipis participants
Consulteu la relació de municipis participants a aquest enllaç


Més informació i bases convocatòria
Infobosc
Diputació de Barcelona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada