Del 6 al 17 de febrer s'obre convocatòria per a la contractació de 194 places d'informadors/es forestals per a la campanya d'estiu 2012
Les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) conjuntament amb la Diputació de Barcelona i els Ajuntaments, desenvolupen des de fa uns quants anys el Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI) de les comarques de Barcelona.
Què és el Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI)?
El Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI) de la província de Barcelona és el conjunt d'accions informatives, dissuasòries i d'anticipació, dirigides a evitar l'inici dels incendis forestals.El Pla s'estructura en zones de vigilància. Cada zona disposa d'un centre de comunicacions, on hi ha un/a operador/a i un/a enginyer/a de zona. L'operador/a està permanentment en contacte amb les diferents unitats mòbils de vigilància, que són la cel.lula operativa bàsica del pla.
El Pla el redacten i executen coordinadament els Ajuntaments, les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) i la Diputació de Barcelona i es desenvolupa de forma coordinada amb el serveis d'extinció d'incendis i serveis forestals de la Generalitat de Catalunya.
Requisits per poder participar al procés de selecció
- Haver complert divuit anys
- Estar en possessió del títol de l’Ensenyament Secundari Obligatori o de Graduat Escolar o equivalent (els/les aspirants estrangers/es han d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya, de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria).
- Estar en possessió del carnet de conduir B1, amb una antiguitat mínima de dos anys, i que sigui vigent.
- No tenir cap alteració física o psíquica coneguda que pugui suposar un risc per a vostè o terceres persones per al desenvolupament de la feina de la qual ha estat informat: treball en exterior a temperatures que poden ser extremes, trasllats i conducció de vehicles per pistes forestals i ocasionalment treballs amb moderada càrrega física. (Recomanem consultar al vostre metge si teniu qualsevol dubte).
- Català i castellà a nivell oral i escrit.
- La sol·licitud haurà de presentar-se degudament signada i segellada per l’ADF i per l’Ajuntament del municipi sol·licitat en primera opció.
- Obtenir una puntuació total en mèrits igual o superior a 1,2 punts (consultar Annex 1 per veure barems establerts)
- Possibilitat d’incorporació immediata
- Possibilitat de desplaçar-se al lloc de treball (punt d’inici de servei) amb mitjans propis.
Calendari procés de selecció i inici projecte
- PERÍODE DE SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ: Del 6 al 17 de febrer
- ÚLTIM DIA DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: 17 de febrer
- LLISTAT ADMESOS I EXCLOSOS: A partir del 5 de març
- PROVES DE SELECCIÓ: 12, 13, 14, 15 i 16 de març
- PRIMERA CONVOCATÒRIA VERIFICACIÓ MÈRITS: 10,11 i 12 d’abril
- SEGONA CONVOCATÒRIA VERIFICACIÓ MÈRITS: 19 d'abril
- RESULTATS PROVISIONALS DE LA SELECCIÓ: A partir del 2 de maig
- RESULTATS DEFINITIUS DE LA SELECCIÓ: A partir del 16 de maig
- FORMACIÓ ON-LINE: Del 16 maig a 1 de juny
- FORMACIÓ PRESENCIAL: Del 8 al 13 de juny
- INICI DE CAMPANYA: 14 de juny
Municipis participants
Consulteu la relació de municipis participants a aquest enllaç
Més informació i bases convocatòria
Infobosc Diputació de Barcelona
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada